Celkom 0,00 €
Obsah košíka Ako reklamovať
Ako postupovať pri reklamácii tovaru
Štandardná záručná doba na všetok nami ponúkaný sortiment je 2 roky od zakúpenia.
Ak máte s výrobkom akékoľvek problémy, či už v záručnej či pozáručnej dobe, stačí ho zabaliť a poslať.
Samozrejme si uvedomujeme, že život bez funkčného tienenia nie je úplne príjemný. Preto reklamácie a opravy bežne robíme do 20-tich dní a menej.
Pre správne vybavenie reklamácie je dôležité dodržať nasledujúci postup:
1. STIAHNUŤ A VYTLAČIŤ REKLAMAČNÝ PROTOKOL ALEBO PROTOKOL K OPRAVE
2. SPRÁVNE VYPLNIT PROTOKOL (DÔLEŽITÉ JE ČÍSLO OBJEDNÁVKY, POPIS CHYBY A ADRESA)
3. TOVAR S PROLOŽENÝM PROTOKOLOM ZABALIŤ A ODOSLAŤ NA NAŠU ADRESU:
Polní 671/8
747 23 BOLATICE
Česká republika
Reklamačný protokol
Pre tovar v záruke
Protokol k oprave tovaru
Pre tovar po záruke