+420 597 45 75 75 Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
0 Nákupný košík
Celkom 0,00 €
Obsah košíka

Ako reklamovať

Ako postupovať pri reklamácii tovaru

Štandardná záručná doba na všetok nami ponúkaný sortiment je 2 roky od zakúpenia.
 
Ak máte s výrobkom akékoľvek problémy, či už v záručnej či pozáručnej dobe, stačí ho zabaliť a poslať.
Samozrejme si uvedomujeme, že život bez funkčného tienenia nie je úplne príjemný. Preto reklamácie a opravy bežne robíme do 20-tich dní a menej.
 
Pre správne vybavenie reklamácie je dôležité dodržať nasledujúci postup:

 

1. STIAHNUŤ A VYTLAČIŤ REKLAMAČNÝ PROTOKOL ALEBO PROTOKOL K OPRAVE

2. SPRÁVNE VYPLNIT PROTOKOL (DÔLEŽITÉ JE ČÍSLO OBJEDNÁVKY, POPIS CHYBY A ADRESA)

3. TOVAR S PROLOŽENÝM PROTOKOLOM ZABALIŤ A ODOSLAŤ NA NAŠU ADRESU:


ŽalúzieNaMieru.sk

Polní 671/8
747 23 BOLATICE
Česká republika

Reklamačný protokol

Pre tovar v záruke

Protokol k oprave tovaru

Pre tovar po záruke

 

Prečo nakupovať u nás?

Rýchly kontakt

ŽalúzieNaMieru.SK

Polní 671/8
747 23 BOLATICE
Česká republika

tel.: (+420) 597 45 75 75
e-mail: info@zaluzienamieru.sk

Obchod ŽaluzieNaMíru.cz získal vďaka spokojnosti overených zákazníkov prestížny ZLATÝ certifikát Overené zákazníkmi.
Sme partnerom českej spoločnosti Isotra a.s., ktorá je tiež výhradným dodávateľom našich produktov.

Please publish modules in offcanvas position.